30. tammikuuta 2007

Mari esittäytyy

Tervehdys kaikille! :) Monien mutkien kautta pääsin minäkin kirjautumaan tänne bloggeriin, joka on mulle ihan uusi juttu. Vuodatuksessa vuodattelen käsityöjuttujani, blogissani nimeltä Marin omat käsityöt.

Olen nyt ensimmäistä kertaa mukana hamstereissa. Aloitin bloggaamisen vasta reilu vuosi sitten, joten en viime vuonna vielä älynnyt tulla tähän hamsteritouhuun mukaan. Sitä paitsi lankojen hamstraaminen oli mulle vuosi sitten vielä varsin vierasta, vaikka olenkin harrastanut käsitöitä koko ikäni, aktiivisemmin noin yläasteajoista saakka. Hamstraaminen alkoi oikeastaan vasta viime keväänä, kun kävin värianalyysissa ja samaan aikaan tajusin sen tosiseikan, että Novitan langoissa tietyt värit eivät ole kauppojen hyllyillä kuin puoli vuotta ja sitten ne katoavat iäksi. Ja kun viime keväänä oli niin paljon mun värejäni myynnissä, niin tuli sitten ostettua... monia värejä ostin puserotarpeisiin, eli paljon. ;) Yleensä ostaessani minulla on mielessä jo, mitä siitä langasta teen, mutta viime aikoina on tullut ostettua kivaa lankaa ihan vain siksi, että se on ihanaa, se on tarjouksessa tai muusta hyvästä syystä. Ei ole silloin mielessä tarkasti, mitä langasta aion tehdä, mutta jos sitä tosiaan ostaa jonkun parisataa grammaa, niin todennäköisesti se sitten huiviksi tai ponchoksi päätyy... ;)

Lankaa on paljon, ja tarkoitukseni on vielä tammikuun viimeinen päivä punnita lankavarastoni. Tavoitteenani on laihduttaa lankavarastoani hamsterikuukauden aikana ainakin kilon verran. Ensimmäiseksi työksi otan puseron, ja jos se valmistuu äkkiä, saatan tehdä toisenkin puseron ja muuten sitten "pikkutöitä", jotka kuitenkin painavat paljon. ;) Tavoitteena on myös tuhota ns. jämälankavarastoani, jossa on lankoja, joista en oikein tiedä mitä tekisin... Olen mukana myös Project Spectrumissa, joten sini-valko-harmaalla linjalla ollaan hamstereissa liikkeellä. :)

Neulomis- ja virkkaamisintoa kaikille! :)

Edit 31.1.2007: Nyt olen tehnyt lankainventaarion ja voin kertoa lähteväni laihduttamaan lankavarastoani noin 17,5 kg lukemista. :)

Ei kommentteja: