9. helmikuuta 2009

Esittely

Hei!

Hanna M esittäytyy. Olen kohta 34 v, reilun vuoden ikäisen tyttären äiti pirkanmaalta. Ja mahdoton lankahamsteri. :) Viimeisimmässä varaston inventaariossa lankamäärä rikkoi jo 35 kilon rajan ja vieläkään en ole ihan varma, että kirjanpidossa olisi ylhäällä ihan kaikki meille eksyneet kerät...

Olen osallistunut lankahamstereihin joka vuosi, vaihtelevalla menestyksellä. Viime vuonna taisi ihanainen reilun kuukauden ikäinen tytär viedä aikaa, joten hamsterikuukauden saldo jäi melko laihaksi, vaan mitä siitä.

Tänä vuonna olen ottanut käyttöön uuden taktiikan. Unohdetaan ne ohuenohuet langat ja otetaan käyttöön vähän paksumpaa lankaa jolloin tulostakin on mahdollista saada.
Tänä vuonna olen aloittanut vaakatilkuilla ja niitä onkin jo valmistunut kasa, raportoin ne ensi viikolla jahka saan ne punnittua.

Muutenkin olen tälle vuotta ottanut tavoitteeksi saada kasaan peitto vaakatilkuista, samalla puran 7 veljeksestä puolittain tehdyn villapaidan. Paidasta on tehtynä, takakappale ja hiat. Etukappale tyssäsi kun en saanut omalla laskuopilla joustimen jälkeisiä lisäyksiä menemään järkevästi. Nyttemmin olen niin kuumaverinen, että tuskin tulee 7v villapaitaa käytettyä koskaan ja se kaurapuuron värikään ei enää kiehdo, sama kohtalo tulee reilulle kilolle toisen väristä 7v. Parempaan käyttöön menee lanka kun lämmittää jotakuta muuta jossain muualla maailmassa.

Toinen tavoite tälle vuotta, on tyhjätä lankalaatikoista pois ne yksittäiset kerät. Tampereen uudesta lankakaupasta, Lankaideasta juuri tammikuussa löytyi kavereita yhdelle kauan kaapissa pyörineelle yksinäiselle kerälle.

Iloista hamsterointimieltä kaikille!

Ei kommentteja: