18. maaliskuuta 2010

Väliaikatietoa

Hei,

tulin pikaisesti kertomaan hamsterointikuulumisiani. En ole saanut vielä mitään valmiiksi, mutta neulonut olen kyllä aika paljon. Aloin 1.3. tekemään itselleni takkia Jannesta. Neulottuani parisataa grammaa, huomasin, että olen tekemässä liian isoa selkäkappaletta. Purkamiseksi meni ja muutin sitten samalla vähän malliakin, ja vasta kolmannella kerralla työ rupesi tuntumaan mieleiseltä. Nyt olen neulonut (aika pitkän) miehustan ja hihat siihen vaiheeseen, että aloitin eilen raglanosuutta. Lankaa on kulunut tähän mennessä noin 600 grammaa ja vielä menee aika paljon lisää. Purkamisen vuoksi mulla meni kuitenkin mahdollisuudet yhtä huimiin grammamääriin kuin mitä jotkut on jo raportoineet, joten olen sitten laittanut tavoitteeksi että jos edes tämä jakku valmistuisi hamsterikuussa...

Ei kommentteja: