11. helmikuuta 2008

Toinen pari uunista ulos

Eli tein vielä toisenkin parin sydänlapasia, minulla näköjään jää aina malli päälle kun jotain teen, aiemmin tein pääkallo-lapasia oikein tehtailemalla ja nyt sitten hieman herttaisempaa mallia. Kuvaa en viitsi laittaa kun on täysin identtiset noiden edellisten kanssa, joten painoakin lienee se sama 77grammaa, luotan siihen koska itsellä ei ole vaakaa jolla punnita.

Nyt täällä alkaa hieman tökkimään... Mikään lanka ei oikein puhuttele minua eikä hypi puikoille innosta hihkuen. Jonkinasteinen väsyminen hamsterointiin on käynnissä, kun kaupan langat kyllä olisi niin kiinnostavia että. Useita ideoita kyllä on mutta mihinkään ei tunnu löytyvän lankaa kotoa. Ehkä seuraavaksi purankin muutaman vanhan vuosia (toinen 10 vuotta) kaapissa seisoneen neuleen takaisin kudottaviksi. Toisesta olen suunnitellut vauvan vilttiä. Toisen langan taidan värjätä joksikin hieman kauniimmaksi kuin nykyinen sävy (ruismarjapuuro) joka ei oikein ole ominta minua. Toivottavasti innostus palaa taas kunhan pääsen peremmälle lankavarastoon ja löydän jälleen uusia keriä jo unohdettujen lankojen seasta.

Tämän postauksen grammat siis 77Grammaa.

2 kommenttia:

Puputsi kirjoitti...

Mistä toi sydänlapasten ohje muuten on?

Grammat merkitty kirjanpitoon.

Stanna kirjoitti...

Hei, mallin olen tulostanut aikanaan netistä, nyt kun etsein sivua oli kyseinen viesti vastassa: Mustikka is no longer active on Flickr. Eli siis Mustikan malli oli kyseessä tosin taisin hieman muokata sitä.