31. tammikuuta 2009

Hekla esittäytyy

Minä olen Hekla, niin ikään Joensuun lähettyviltä ja mukana Joensuun "käsityöterapeuttien" piirissä. Oma blogini on Puikkopyörre . Olen nelkyt ja risat (no ihan pienet risat vielä), neulomiseen innostunut hiljaisen vuosien jälkeen uudelleen joskus viitisen vuotta sitten. Lankoja alkoi tietysti heti kertyä, ja nykyisin on jo yksi vaatekaappi täynnä. Hamstereissa taidan olla jo mukana neljättä kertaa, mutta yksi kuukausi vuodessa ei ole lankakaappia pystynyt pysyvät huventamaan. Aiempina vuosina olen hamsterikuussa urakoinut lankoja ehkä kolmisen kiloa kerrallaan, mutta nyt sattuu niin kiireinen helmikuu, että olen mukana lähinnä tavan ja hauskuuden vuoksi. Tästä on tullut jo perinne!

Woolratilta kysyisin, onko yliopiston piiri se joka kokoontuu Aurassa? Olen sieltä joskus bongannut neulojia :-).

Ei kommentteja: