31. tammikuuta 2009

Moi !

Olen 33 -vuotias neljän kissan mamma, ja bloggaan täällä.

Mulla on lankaa yhteensä ehkä noin kuutio, kiloista en osaa sanoa. Ajattelin neuloa nyt Hamsteroinnin aikana jo korkatut kerät ja jämät pois, eli värikästä neuletta on tulossa. Perjantaina ostin Designer Knitterin ja mietin siitä värikästä neuletakkia Seiska Veikka jämistä, Knit 1 -lehdestä pongasin (raidalliset) bokserit joihin saisin ehkä Nallea kulumaan. Akryyli- yms. epämääräisyyksiäkin on paperikassillinen, niistä ajattelin neuloa palloja tai virkata jotain pieniä juttuja. Lisäksi minulla on koko vuoden kestävänä projektina virkattu peitto Isoveljestä ja niitä paloja olen luvannut itselleni 10 kpl per kuukausi. Jos nämä saan toteutettua niin olen tyytyväinen, mitään kilotavoitetta ei ole.

Kiva olla kolmosryhmässä, mitään nimiehdotuksia ei ole mutta hartaasti toivon kivaa bloginappulaa edellisvuotisten jatkoksi :)

Ei kommentteja: