31. tammikuuta 2009

Uusi hamsteri Pohjois-Karjalasta

Olen ensimmäistä kertaa mukana hamstereissa ja innokas aloittamaan pienimuotoisen lankavaraston vähennyksen... jotta voin ostaa uutta lankaa keväällä ja kesällä :) Haluaisin kokeilla esim. Noroa. Olen yliopiston Neulontapiirin perustajajäsen, toinen on Susku (myös hamsteri). Piiri on pyörinyt kerran viikossa jo 1,5 vuoden ajan ja tapaamisista on ollut minulle hyötyä, sillä olen neulonut vasta 3-4 vuotta ja virkannut 1 vuoden. Ongelmat lankavaraston kanssa alkoivat viime vuonna 2008. Sain melkoisesti lankaa lahjoituksena miehen mummolta ja ostelin lankoja myös alennuksista, kirpputoreilta ja kimppatilauksista.

En ole koskaan punninnut lankojen kokonaismäärää, mutta teen sen uteliaisuuttani vielä tänään. Hamsterikuukauden aikana aion neuloa raitaiset jämälankasukat (toe up), pehmoeläimen, pitkävartiset kämmekkäät (arm warmers), hanskat tai muuta pientä riippuen siitä, mitä lankalaatikosta löytyy kun alan penkomaan. Haluan kokeilla jotain uutta. Olen koukussa Ravelryyn ja tuore blogini löytyy täältä.

Kulutettujen grammojen osalta en tule yltämään kiloihin, mutta pääsen eroon pienistä keristä ja saan toivottavasti aikaan käyttökelpoisia neulomuksia. On myös hauskaa ja inspiroivaa nähdä, mitä muut hamsterit puuhaavat talvella koloissaan!

P.S. Voisin koettaa tehdä meille hamsterinapin Photoshopilla tai ainakin päivittää tuon aiemman. Tykkään valokuvauksesta ja kuvien viilaamisesta. Hamsterikuvia minulla ei kyllä ole, rottakuvia vain :D

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Voit käyttää tuota minun viime vuonna tekemääni nappia tai jos haluat nappipohjan ilman tekstejä, voin senkin lähettää sinulle sähköpostilla (oma osoite löytyy blogistani)