30. tammikuuta 2008

Outi ilmoittautuu mukaan!

Heipä hei!
Olen Outi, 30-vuotias neuloja Länsi-Suomesta. Yhden miehen vaimo, joulukuussa syntyneiden kaksospoikien äiti sekä koirapojan emäntä. Neulonut olen enempi vähempi koko ajan, mutta aktiivisemmin viimeiset kolme vuotta - jonka huomaa lankavaraston paisumisesta!
Eli minulla on lankaongelma: varastosta löytyy Excel-taulukon mukaan 11234,5 grammaa lankaa. Helmikuuhan on perinteinen Lankahamsteri-kuukausi ja olen mukana jo kolmatta kertaa: ensimmäinen vuosi meni katsellessa ja neuloessa (lankaa kului 1135 g) ja viime vuonna olin apuemäntänä Lankahamsterit 7-blogissa (lankaa kului 1190 g). Tänä vuonna langankulutus on varmasti maltillisempaa, koska varastosta ei löydy kovin paksuja lankoja ja toivon mukaan neulomiseen käytettävä aika vähenee kovasti tästä syystä helmikuun lopulla. En usko, että langanostolakko tulee olemaan kovin hankalaa, olenhan ollut jo marraskuusta asti ostamatta...
Kovin suuria suunnitelmia ei ole, todennäköisesti sukkia, pipot pojille ja mahdollisesti pusero itselle - tai ainakin sen aloitus! Keskeneräisyyksiä en halua unohtaa neulekoriin, vaikka niistä ei grammoja tulekaan - no, kahtena vuonna Lankahamsterit ovat osaltani jatkuneet Fufo-projektin merkeissä;)
edit: Blogini on Lankaa ja ajankulua. Miten ihmeessä tähän saa fiksun kappalejaon ja rivivälit?? Bloggeri tuntuu poistavan mun välilyönnit...

Ei kommentteja: