26. helmikuuta 2008

"lankaostoksilla"

Eli nyt vasta tänään hoksasin, että minä reppana ostin kuin ostinkin lankaa... Mutta selityskin on hyvä. Me olemme laittaneet naapurin mummon ja muutaman sukulaisen kanssa kangaspuut pystyyn ja minä lupauduin loimen hankintaan. Ja menin liikkeeseen ja ostin monta sataa metriä kalalankaa loimen muodossa! Pudottaako tämä minut kisasta kun ei se kuitenkaan ole tulossa käsin kudontaan eikä suinkaan kaikki minulle itselleni. Nolo homma jos nyt tämän takia tipun, kehuin nimittäin tutulle lankamyyjälle lointa tilatessa että olen hamsterikisassa mukana eikä käynyt mielessäkään että lankaostoksilla olen parasta aikaa. Lähellä oli kyllä oikea repsahduskin kun sitä Sitron Trekking Hand Art-lankaa oli tiskillä tarjouskorissa. Muilta osin pysyin kyllä ruodussa enkä katsonutkaan lankahyllyjä päin.

2 kommenttia:

Kristel kirjoitti...

Loimilangat eivät ole neulomista varten, joten ei hätää. :D

Stanna kirjoitti...

No huhhuh. Niin minäkin ajattelin mutta tarkistaa aina pitää.